درباره اَدکُد

{ چرا شما به سئو نیاز دارید؟ }

با تیم سئوی قم وبسایت به آمار و ارقام زیر دست یابید

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌هایی است که به منظور افزایش ترافیک وب‌سایت یا صفحه وب در نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل، بینگ، یا یاهو انجام می‌شود. هدف اصلی سئو افزایش ترافیک وب‌سایت از طریق جستجوی آگاهانه و کیفی در موتورهای جستجو است.

.90

افزایش ترافیک و مشتری

.85

افزایش رقابت پذیری

.70

کاهش هزینه تبلیغات

{ آمارجهانی در مورد سئو }

با آمار زیر به اهمیت سئو و بهینه سازی سایت پی ببرید

0%

سئو می تواند هزینه های جذب مشتری را تا 87.4 درصد در مقایسه با تبلیغات دیجیتال سنتی کاهش دهد.

0%

سهم بازارهای جستجو به گوگل تعلق دارد.

0%

در زمان جستجو، 32٪ از کلیک ها بر روی عنوان اول یا نتیجه شماره ۱ صورت می گیرد.

0

گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها، 200 فاکتور مهم را در الگوریتم مد نظر می گیرد.

اطلاع از جدیدترین ها

یک ایمیل برای ما بفرستید تا به روز شوید

{ سئو را بیشتر بشناسید }

سوالات متداول
در مورد سئو SEO

نتیجه سئو چقدر طول خواهد کشید تا نشان داده شود؟

هیچ جواب مشخصی وجود ندارد. در واقع برای پاسخ به این سوال، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
میزان سختی کلمه کلیدی
تحلیل رقبا
میزان محتوای تولید شده

آیا تکنیک های سئو یکسان است؟

خیر. ما در سئو چیزی به نام الگوریتم گوگل داریم. در هر الگوریتم تغییراتی در ساختار سئو و موارد مورد توجه وجود دارند. البته ماهیت اصلی یکسان است؛ اما جزئیات آن متفاوت خواهند بود.

تفاوت بین نتایج ارگانیک با نتایج پولی چیست؟

نتایج ارگانیک نتایجی هستند که براساس برخی الگوریتم‌ها به‌رایگان در موتورهای جست‌وجو ظاهر می‌شوند؛ ولی نتایج جست‌وجوی پولی یا تبلیغاتی در بالا یا کنار صفحه به‌نمایش درمی‌آیند. نتایج پولی لینک‌هایی هستند که تبلیغ‌کنندگان برای نمایش در موتورهای جست‌وجوی مختلف هزینه می‌پردازند

لینک‌سازی در سئو به چه معناست؟

بک‌لینک پیوندی از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر است و به‌عنوان سیگنال رتبه‌بندی برای گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو عمل می‌کند. هنگامی که وب‌سایتی به محتوای شما لینک می‌دهد، یعنی محتوای شما را با کیفیت محسوب و آن را به کاربران خود توصیه کرده است.

سئو در چند سال اخیر چه تغییری کرده است؟

بسیار زیاد! روش‌های استفاده از سئو و نوع بررسی موتورهای جست‌وجو تغییرات فراوانی کرده‌ا‌ند. همچنین، گوگل تغییرات روزافزونی درزمینه سئو و قدرت جست‌وجوی خود اعمال می‌کند. این در حالی‌ است که اغلبِ این تغییرات شناسایی نمی‌شوند و هر چند وقت یک‌ بار گوگل به‌روزرسانی بزرگی را اعلام می‌کند؛ مانند به‌روزرسانی‌ای که می۲۰۲۱ اجرا شد. این به‌روزرسانی موجی بزرگ ایجاد کرد؛ زیرا گوگل آن را زودتر از موعد اعلام کرد و به متخصصان سئو فرصت داد تا استراتژی خود را تغییر دهند.

چرا وب‌سایت در گوگل رتبه پیدا نمی‌کند؟

با وجود میلیون‌ها وب‌سایت که همگی برای چند موقعیت اول در SERP‌های Google مبارزه می‌کنند، جای تعجب نیست که وب‌سایتتان نتواند رتبه بگیرد. سئو همه وب‌سایت‌ها یکسان نیست و ممکن است تیم شما برخی از مؤلفه‌های مهم سئو را در نظر نگرفته باشد

{ سخن بزرگان }

در مورد سئو و بهینه سازی سایت

{ تماس با ما }

می خواهید ما را برای تقویت و یا ایجاد
سایت خود استخدام کنید؟

تماس با ما

آدرس :

قم، بلوار عماریاسر، مجتمع بازارسلام، طبقه اول، واحد F6

ایمیل :

{ وبلاگ }

شما می توانید با مشاهده آخرین وبلاگ های ما
بیشتر بدانید